Warning! Use a VPN When Downloading Torrents!
Your IP Address is . Location
Your Internet Provider can see when you download torrents! Hide your IP Address with a VPN
The PirateBay requires Trust.Zone VPN to hide your torrenting. It's FREE!
HIDE ME NOW

Details for this torrent 

Battlestar Galactica S04E14 HDTV XviD-0TV [eztv]
Type:
Video > TV shows
Files:
1
Size:
350.55 MiB (367577812 Bytes)
Uploaded:
2009-02-07 05:30:11 GMT
By:
eztv VIP
Seeders:
1
Leechers:
0
Comments
26  

Info Hash:
2606684A4892DB35AC6FBD8868E2B7E75E6B5DD3




(Problems with magnets links are fixed by upgrading your torrent client!)
#EZTV @ EFNet -> http://eztv.it/

Want to help us out? BitCoin: 1Fw4sRdZYFwULfeE7oQ91GLYKy8j5EcuFW

Comments

good episode, thx for the upload eztv
THank you once again!
THANK YOU
THANK YOU

THANK YOU
THANK YOU
Awsome! Ty
Wow.

Thanks again, ez
Nice - thanks!
thank you so much :)
Thanks for the upload :-)
Thanks, EZTV.

rap1800 DIES AT THE END!
(for spreading misinformation)
(for spreading his legs and TAKING IT IN THE END!)
only losers watch this,how gay can u be 2 wactch this SF shit?
yeah thanks for the up ez.
@roccauk

Epic Win.
Thanks. Great episode.

good quality
Good copy, good episode, and it couldn't have ended better. Thanks eztv.
Ta Muchly 4 the UL...and all your hard work
Haha I love how everyone believed rap1800 and posted loads of hate messages. And now, after watching the episode, they feel like complete fools.

Of course he wasn't gonna die you fools!

Made the episode all the better thinking he would. Cheers rap1800
Last episode it was a comment about 3 Shannons having a little fun with Gaeta. Too bad it wasnt a spoiler. (((
cheers!
thanx ez....very much appreciated
Thank you so much, missed it on Friday!
@yogijonah

I don't feel like a complete fool? I posted an angry message directed towards rap1800 because he potentially posted a plot ruining spoiler. Even if it turns out hes full of shit, its still a shitty thing to do.

To be honest, roccauk's angry comment was worth reading regardless of whether it was deserved. Epic.
great episode, this series is really raising the bar, gonna kill me when it ends for good.
Greek subs: http://www.xsubs.tv
Thanks
thanks bennal.
thx!!!